Nekad victors | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

victors

Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Ange ditt födelsedatum 4 Maj 1996

Vad heter du på discord? victor#4102

Mellan vilka tider kan du oftast spela? mellan 17:00 till 23:00

Hur länge har du spelat på Unive? Sen slutat av Juli

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag kommer att hjälpa dem som spelar unive och hjälpa dem som inte kan varna alla som bryter mot reglerna, till exempel VDM, OOC och människor som huvudsakligen gör LALL. Om det behövs kommer jag att se till att Kicka eller SV förbjuder människor, men först se om detta inte var avsiktligt osv. Jag såg nyligen många människor prata om ooc och lalla, jag vill stoppa det eftersom det förstör rp, jag vill lära andra hur man rp och varna dem, kanske chatta med folk på dc för att se om de kan alla regler, om du vill inte bli förbjuden på den här servern, detta är viktigt eftersom det är strängt förbjudet att bryta mot reglerna och inte de grundläggande reglerna. Eftersom det är många som spelar unive vill jag göra supporten enklare så att de inte behöver vidta alla åtgärder.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt på grund av det många lallare just nu på server plus att jag har en streamer i gänget så det väldigt mycket folk som kommer till våran gäng hus å stör. Plus att det buggar mycket också som tex: man flyger ur bilen från ingenstans å man ramlar ner under marken å dör. så istället för att skriva help kan jag lösa det till mig å andra. Sparar tid för er med.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer att lära människor reglerna och vidta åtgärder med dem som bryter mot reglerna. Jag planerar att öka rp men de är mestadels bra på den här servern och de är mycket imponerade.

Varför ska just du bli servervakt? Jag har sett mycket oseriösa människor som bara går runt å lalla plus att jag vill ha en bra RP nivå också.

Varför vill du bli servervakt? För att kunna få stop på alla oseriösa människor

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? kan några men är snabb lärd

Är du whitelistad på serven? yes sir

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Bara när jag började spela här sen dess har jag inte varit bannad

Spelar du på någon annan server för tillfället? nope

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka