Accepterad victorr | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

victorr

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? victor69420

Vad är ditt födelsedatum? 28 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Jag har flera karaktärer men min karaktär Pål Isman är född en regning fredag kväll den 28 mars 1986 han tillsammans med sin 1 år yngre bror Ulf hade en lugn och trygg uppväxt. Tidigt i Påls liv kände han att han ville bli polis och han var väldigt intresserad av att lära sig allt han kunde för att han skulle lyckas när han blev stor. Påls bror Ulf ville först bli brandman men Pål övertalade honom att han ville bli polis. När Pål fyllde 18 år så ansökte han till att komma in på polishögskolan och han slutade i toppen av klassen och hans lärare sa till honom att han skulle bli en utav dom bästa och mest framgångsrika poliser som finns. Nu är Pål 4 års assistent. När Pål var 20 år så dog hans pappa när två män vid namn Rolf Karlsson och Simon Eriksson försökte göra inbrott i hans pappas hus men då försökte Påls pappa att försvara hans hus och då så slutade det med att någon utav dom sköt Påls pappa en minut efter att hans pappa sköts så anlände polisen till huset och Rolf och Simon blev gripna på plats. Den händelsen gav Pål mycket motivation att bli den bästa polis han bara kan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en kille som älskar att RPa och jag ser framemot att här som medlem igen och jag kommer att bidra till roliga, långdragna, kreativa och sociala scenarios. Jag vill bidra med alla möjliga scenarios och jag kommer alltid att ha social RP i första hand för att göra det roligt för alla andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela endast för att vinna i scenarion utan att även motparten ska ha en chans att ha roligt och också vinna. Alltså om man kidnappar eller griper någon så ska man fortfarande göra allt i sin makt för att den andra spelaren ska ha roligt och inte bara spela för att vinna.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den genom streamers och vänner som spelade här. Jag har även spelat här tidigare.

Du har 24 timmar på dig att ta din muntliga intervju!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka