Accepterad victorr | Ban överklagan [Aryan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

victorr

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198872661496/

Ditt Hex-ID: 110000136620df8

Vad är din discord tagg? victorr#1738

Vem var det som bannade dig? Aryan

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? kör iväg från polisen när dem ber dig hoppa ut

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde iväg utan anledning när de säkert bara ville prata.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det stod en bil upp och ner mitt i vägen och då stannar jag för att fråga polisen om jag får passera oh de säger att min bil är olaglig för det är ett widebody kit och då ber de mig hoppa ur bilen sen kommer jag på att jag har droger på mig och väljer att köra iväg istället.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel det är suntförnuft att bara köra iväg men jag körde iväg för att jag hade droger på mig och då tänkte jag att om det skulle vara irl så skulle man känna lukten av weed.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min första ban var att jag skulle gå och äta och då hade jag "sme dagdrömmer" sen blev jag bannad i 12 timmar och efter det har jag stängt av spelet när jag ska äta. Sen var det en ban för pwg när jag dsyncade in i ett träd så den blev överklagad men nu rpar jag alltid på dsync sålänge jag märker. En när jag cyklade och ramlade och inte riktigt rpade på skadorna för att jag var lat då men nu har jag lärt mig av det så nu rpar jag alltid om jag rammlar från cykeln eller något sådant. En sv ban för att jag skulle svänga in på yellow jack och så tänkte jag inte på att det var helsträckad väg och då kom en bil och körde in i mig så nu tänker jag på att kolla på vägen och se så att det inte är helstärckat om jag ska köra över vägen. Det kan vara någon mer sv ban som jag inte kommer ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kliva ur bilen och tänkt på att de inte hade anledning till att söka igenom mig så jag hade inte åkt dit för det. Jag skulle även kunna ha frågat varför och prata lite mer innan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer ställa lite frågor om varför och se till att inte bara köra iväg.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tänk på att vara mer social, det blir tråkigt ifall poliserna ska stanna dig och sedan så åker du bara iväg, tänk på det till nästa gång

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka