Nekad victorr | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

victorr

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad heter du på discord? victor#0014

Ange ditt födelsedatum 28 Mars 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar kan jag vara aktiv från ungefär 16:00-23:00 och på helger i princip hela dagarna förutom om jag gör annat.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive sedan någon gång i maj 2022.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://i.gyazo.com/8dfce85502b6f9ae765d72f20255a203.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att vara en förbild för nya spelare både ingame och ooc. En servervakt är även en person som underlättar för staffs genom att SV banna eller kicka när staffsen inte har tid eller inte är där. En servervakt ska inte åka runt och leta efter fel utan man är bara en vanlig spelare med lite mer perms.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag just nu rpar som polis och jag ser väldigt mycket dålig rp av bl.a nya spelare som kommer till polisstationen och försöker sno bilar eller liknande. Jag är även trött på att se spelare VDMa och sen bara åka vidare som ingenting eller som powergamear eller bara begår regelbortt rent allmänt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är t.ex om man revvar om man har blivit nedskjuten, om man har toggleid på i ett skottscenario för att använda det som "wallhack" eller om man t.ex lägger in sitt vapen i handsfacket och dvar bilen för att polisen eller någon annan ska få tag i det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka