Nekad victorlindblad | Ban överklagan [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

victorlindblad

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/vectorr/

Ditt Hex-ID: 1100001431d21d1

Vad är din discord tagg? V1ctor#2507

Vem var det som bannade dig? Flame

Hur lång tid var din ban? Permanent ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hjälpte polisen med att blockera en bil som dom precis hade prejat som inte är okej och detta fick jag permanent ban för.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blir omkörd av två bilar en av dom är en vit volvo och en är en polis som jagar efter volvon. Några 100 meter fram så prejar polisbilen den vita volvon och då tänker jag snabbt att jag kan stänga in volvon och det gör jag. Så aööt jag gjorde var att stänga in en bil för att hjälpa en polis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban eftersom att jag skadade eller använde inget våld mot någon med min bil. Nu har jag varit bannad i 7 dagar och jag tycker en permanent ban för detta är konstigt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Polisen och ambulanserna såg mig inte på marken när jag ropade, så jag fick lall fail rp när jag ropade på dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha låtit den vita volvon komma iväg för alltid men det ville jag inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte hjälpa polisen och låta dom sköta sina jobb.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka