Nekad VictorC9 | Medlem ansökning [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

VictorC9

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? viggeslayer

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jakob han född 1984 och han har en pappa i denna stad med som har jobb och han ska försöka hjälpa till han lite. Jakob har haft en bra uppväxt har varit duktig i skolan gjort sina läxor A barn. Så han har läst vidare i gymnasium och har mycket erfarenheter av många jobb och han läste bygg och han är intresserad av bilar och mecka med bilar. Det är en trevlig kille som är hel svensk och hjälper hjärna till och är hjälpsam och glad kille men han har varit lite mobbad i skolan för hgans ena öga är inte som det ska. Så att han hoppas på att han kan få något jobb i denna fina stad. Han kommer vakna tidigt på morgna för att han ska försöka skaffa ett jobb som kan göra samhället tjänst.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Göra roliga scenarios där jag spelar för båda parterna inte bara för mig och se till att alla har kul inte bara jag och ta rpn seriöst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska ha kul och att man inte ska göra så att det bara blir bra för en själv utan att det ska nyttja för motparten också. för då blir det kul för alla på servern

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja Rdm att man dödar någon utan anldning, Vdm att man använder sitt fordon som ett vapen och Fear rp att man värnar om sitt liv bara tre av många.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har varit medlem och krim på unive innan.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig, lycka till.

Tillbaka