Nekad Victor_H | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Victor_H

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199405908641/

Ditt Hex-ID: steam:1100001562ac2a1

Vad är din discord tagg? virre pirre#5427

Vem var det som bannade dig? Hannes.^5

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-19 143015.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att min brorsa skickade olämpliga foton i yellowpages, vilket inte jag skulle göra eftersom jag har kollat på alla regler. Jag sa till han att han inte skulle lägga upp de men han gjorde de ändå. jag lovar med 100 procent att det aldrig kommer hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag lät min brorsa köra unive för han har kört de förut på hans dator. då han gick in på yellowpages och gick in där man själv lägger upp annonser. då det stog att man kan lägga in bilder bara det va en pgf fil typ. då fick han nån ide och då tog olämpliga bilder från goggle. det låter jätte orealistiskt men min brorsa är riktigt konstig och kommer på konstiga saker jag lovar. det kommer inte hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså jag kan ju inte rå för hur min brorsa tänker och gör men asså jag lät han spela på min dator så lite mitt fel är det ju ändå. men nej det var ingen felaktig ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. uppe vid gruvan glömde jag reagera på skador vilket jag nu vet att jag ska göra i alla sammanhang. Nu vet jag att jag alltid ska roleplaya på alla skador!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte sagt att han fick spela unive på min dator. och kasta bort han från datorn när han inte lyssnade på mig när jag sa att han inte skulle göra det!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer inte låta min bror spela unive eller fivem på min dator.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka