Nekad Victor_H | Ban Överklagan [Hannes_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Victor_H

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199405908641/

Ditt Hex-ID: steam:1100001562ac2a1

Vad är din discord tagg? virre pirre#5427

Vem var det som bannade dig? Hannes.^5

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att min brorsa skickade olämpliga foton i yellowpages, vilket inte jag skulle göra eftersom jag har kollat på alla regler och för att det är rätt själv klart att man inte ska göra det!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gymade och min storebror antagligen kom in på datorn och skickade massa olämliga bilder för att han ville skämta, men det ledde till något dåligt. vilket min brorsa förstod det. men han ville skämta han har själv spelat på unive så han vet att man kan lägga in bilder i yellowpages.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban för jag vet vad som hände. Nu kommer jag fixa lösenord så att min bror inte kommer åt min dator. det kommer inte hände igen. jag kommer inte låta han vara vid min dator något mer!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. glömde reagera på skador vilket jag nu vet att jag ska göra i alla sammanhang. Nu vet jag att jag alltid ska roleplaya på alla skador!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? sagt åt honom att inte röra datorn, fixa så att lösenordet är privat och berättat att jag kan bli bannad om han håller på och kör fivem. det var min storebror som gjorde detta han är omogen och gillar att skämta med mig men detta blev inte så bra!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aa att jag aldrig ska låta min storebror använda min dator! jag lovar att aldrig detta kommer hända igen! jag kommer att ändra lösenord på min dator så att min efterblivna storebror inte kan komma in på min dator.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka