Accepterad Victor123 | Ban Överklagan [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bictorrr

Aktiv Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
182
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199387043820/

Ditt Hex-ID: steam:1100001550ae7ec

Vad är din discord tagg? VlCTOR#9950

Vem var det som bannade dig? BanID: lygdev Regelbrott: Combat Logging (§ 1.7) Mer detaljer: Loggar ut när han har vapen riktat mot huvudet. Placerad av: tacos Din nivå: 🟪 (0 tidigare bans, varav 0 senaste 3 månaderna)

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-13 174831.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag loggar ut när jag har vapen riktat mot huvudet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det här kanske låter lite falskt men jag lovar dig att det är sant. Jag fick åka med en person i en bil sedan så frågar han mig om jag är med i någon mafia då svarar jag: jag säger inte ett ord. Och där efter fick jag srömabrott jag höll upp mina händer och sa jag berättar så länge du inte skjuter mig sen blir stängs hela dator av och nu står det att jag måste vänta 3 månader.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att det var en felaaktig ban men det är rätt av dom att göra så men det var en ren olycka som hände.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Köpt bättre ström.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka