Inaktuell Victor123 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bictorrr

Aktiv Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
182
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad heter du på discord? vlctor. eller vlctor.#9950

Ange ditt födelsedatum 24 Augusti 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag har många anledningar varför just jag ska bli staff och en del av staff teamet. Man måste kunna ta kritik som är väldigt viktigt nar man är i staff yrket och man måste också kunna se olika parters perspektiv och man måste kunna se allas sidor av scenarion för att bli så bra staff som möjligt och man måste tänka på alla medlemmar och man får ej ge andra spelare mer hjälp en andra för alla medlemmar är lika värda och jag känner mig mogen nog för att kunna ta staff rollen seriöst och jag har varit staff förut fast skolan och mitt privata liv kom lite i vägen så kunde inte göra mitt bästa just då fast nu är jag tillbaka och vet att jag ej kommer ha så mycket o göra på några månader så jag vill ansöka igen för han inte vara staff så jätte länge så han inte riktigt bevisa att jag är en bra staff. Sen vill jag också hjälpa och utväckla servern så mycket jag kan med att fixa buggar hjälpa medlemmar med olika problem och hjälpa medlemmar att bli bättre rpare med att ge tips om vad de ska göra och vad som inte är tillåtet då jag själv vart med om att jag inte riktigt visste vad jag skulle göra fast sen hjälpte en staff mig med att utveckla min rp sen vill jag hjälpa servern med att få bort alla dåliga spelare som bara är på servern för att förstöra andras rp samt förstöra servern. Sen är jag inte rädd för att ge ban eller ge straff till folk som inte sköter sig och ge dem en läxa ifall de inte följer regler och så kommer jag försöka förbättra servern rp genom att vara skarp med regler så fler folk förstår hur en proffitionell RP Nivå ska se ut.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? jag komemr vara aktiv och jobba mycket jag kommer ta många intervjuer per dag och kolla på många forum och göra så alla blir medborgare/medlemar och jag är inte den lata som bara inte orkar tar intervjuer nu och tar när jag känner för det

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska vara snäll ha respekt för person och även lyssna vad den personen säger och tycker. Och som man säger man ska behandla personer som man själv vill bli behandlad. Och tänka på vad man säger till folket.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att folk ska bli mer respect fulla och inte svära mot en hela tiden och dom måste sluta lalla det är för många p12 som är icke medlemar eller medlemar som håller att rdm och vdm folk och det är ju absolut inte okej att göra eller slå folk och förstöra bilar typ vindrutan eller däck och jag vill att det ska sluta med dessa dum heter.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska kunna iallafall mer än 70% av grundreglerna och hur man rpar typ jobba på sjukvården eller på andra jobb som auto,meko och mer jobb men här kommer ett ex på sjuvårdarna ska göra att man ska kunna och veta att man ska göra /me kollar puls och andning och inte bara hlr på. Här kommer det även en meko demostration /e box = Låda som kan vara bra och använda när ni hämtar bildelar
/e tire = Däck som ni lyfter, kan vara bra när ni byter däcken.
/e toolbox = Verktyglåda som ni lyfter, kan användas vid reparation som ej sker på verkstaden.
/e weld = Om man ska svetsa delar etc.

/e kneel = Om ni ska inspektera skador på fordonet.
/e inspect = Om ni ska inspektera däcken på fordonet.

/e notepad = Skriva ner skador etc
/e tablet = Håll i en ipad
/e tablet2 = Kolla på ipaden, används vid koll av pris på fordon samt när man skickar faktura

/e mechanic = Greja med motor på ett fordon
/e mechanic2 = Greja med motor på ett fordon
/e mechanic3 = Greja under ett fordon
/e mechanic4 = Greja med däcken på ett fordon

/e clean = Tvätta motorhuv på ett fordon
/e clean2 = Tvätta sida på ett fordon med en svamp

Just nu är jag bitr chef på meko och haft en väldigt lång erfaren het där så jag kan allt om det här vi snakar även mycket om det på möten i mailen att det är viktigt att skriva såna här saker efter som att vi ska utveckla våran rp och inte bara laga bilarna exkat när dom kommer in utan att skriva /me för det är en viktigt sak i rp som mekaiker.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att alla icke medlemar ska bli medlemar och dom ska kunna dom normala grundregler typ fear rp rdm vdm och sådant som dom inte gör det när dom rpar och sådant också att dom inte lallar och så dom kommer vara loyala till unive.

Hur ser din aktivitetet ut? Inne nästan varje dag under sommaren men nu när skolan börjar är det väl 16:00-22.45 på vardagar men på helger 10.30-01.00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka