Nekad victor wa | Medlem ansökning [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

victor wa

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? kundvagn2.0

Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: johan berg 2000

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? ny fiken vill göra pengar vill ha coola bilar

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han är ny in flytad har gått i skolan sen flytade nu vill han bli rik och göra pengar HAN VILL BLI STOR I staden bli tungt kriminel lyxiga bilar och lyckas med pengar bevisa folk som set ner på han att han har makten

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är aktiv minst inne 6 gånger per veckajag är seriös kommer ta ans var och jag vill göra stora senarionjohan kommer göra unive bättre

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att om du blir hotad så ska du inte skjuta han eller ta upp en pistol och hota han

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har inte brutit mot regler jag har varit duktig jag läser reglerna och tänker logiskt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm du får inte döda folk utan anledning vdm betyder vechicle deft match du ska inte kö folk med vilja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har bra tåla,mod och är seriös

Hej @victor wa

Jag vill att du utvecklar ALLA frågor, samt inte skriver att din karaktär vill ha makt och pengar skriv nåt annat kreativt.

Jag vill även att du ändrar så att ditt discord och steam namn är samma.

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? kundvagn2.0

Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: johan berg 2000

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? ny fiken vill att de ska hända saker i hans liv gillar att planera

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han är ny in flytad har gått i skolan sen flytade nu vill han bevisa folk som sett ner på han att han inte är nå dålig att han kan också göra saker han vill inte behöva tänka på om han har råd han vill ha en fin familj och ett fint hus

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är aktiv minst inne 6 gånger per veckajag är seriös kommer ta ans var och jag vill göra stora senarion jag är trevlig och snäll

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t.ex att om du blir hotad så ska du inte ta upp en pistol och skjuta han eller ta upp en pistol och hota han

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har inte brutit mot regler jag har varit duktig jag läser reglerna och tänker logiskt jag tänker innan jag gör saker för rpns bästa

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm du får inte döda folk utan anledning vdm betyder vechicle deft match du ska inte kö folk med vilja sunförnuft det är att du ska tänka logiskt copbat de är när du gör nått fram för polisen för dom ska jaga dig

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har bra tåla,mod och är seriös hjläp sam

Hej @victor wa

Jag vill att du utvecklar ALLA frågor, samt inte skriver att din karaktär vill ha makt och pengar skriv nåt annat kreativt.

Jag vill även att du ändrar så att ditt discord och steam namn är samma.

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Nekad.
Anledning:
underutvecklad ansökan!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka