Accepterad Victor Rudolfsson | Ansökan till Servervakt [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SWE Kung

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
416
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Ange ditt födelsedatum 17 Februari 2007

Vad heter du på discord? SWE Kung#4938

Mellan vilka tider kan du oftast spela? vardagar
10:00-23:00

Helger
10:00-01:00

Hur länge har du varit medlem på unive? Sedan 18 september 2021

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (BIFOGA BILD) Kan inte lägga in en bild. Jag har blivit bannad 2 gånger. Ena var när jag körde lite för snabbt i staden. och andra var när jag Copbaita fram för en polis. Jag har lärt mig av alla mina misstag

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? För mig är servervakten en mycket pålitlig person, mest från personalen. Att ge vanliga spelare tillgång till kommandon som /kick och /svban är som en stor sak. Naturligtvis finns det toggleid och revive.. Eftersom det här skulle kunna missbrukas skulle personalen inte lämna över det till någon, så jag tror att du har fått mycket förtroende från dem. Annars skulle jag säga att SV är den som underlättar/avlastar arbetare på servern. Ofta när en staff tar emot/rapporterar kan man behöva vidta en mindre åtgärd, som enkick eller kanske en svban. Sen om vi var på plats skulle vi som svs kunna underlätta genom att dela ut kick/bans så att staffsen inte får onödiga anmälningar som bara skulle hindra/ ta tid från viktigt arbete.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag skulle betrakta mig själv som en ordentlig servervakt, då jag har spelat här i lite över ett år. Jag tror att jag har en bra förmåga att fatta bra beslut och se på olika scenarier på ett annat sätt, som jag nämnde tidigare, om de är nya spelare på unive så är det kanske inte alltid bäst beslut att banna personen om den gör fel, Då kan du tex istället kicka dem och skriva ner vad personen har gjort för fel så att den lär sig. och introducera dem till reglerna på forumet. Så jag tror att jag kan bedöma situationen ganska bra. Jag vet vad som måste göras och hur jag kan hjälpa servern och spelaren. Att vara aktiv på servern och bidra med ett bra RP, vilket jag har hört förut, är en positiv sak. Jag ser alltid på olika situationer och scenarier från en annan vinkel, så allt ska vara så rättvist som möjligt.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? För mig är en förebild någon som kan alla regler och följer dem i alla situationer, någon som vill förbättra allas rp genom att lära dem IG eller OOC som en sista utväg. Någon som visar bra Rp och intressant Rp och bara kommer att förbättra sig kan man såklart göra misstag men så länge det inte händer igen. Någon som inte missbrukar sin roll. Du måste också behandla alla rättvist och lika. Du ska även alltid vara trevlig och alltid vara opartisk när det kommer till bans.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption i servervakt området är när du använder dina behörigheter som exempel /kick, /svban till din fördel och inte för att någon bryter mot reglerna. Korrupta servervakter är de som kan reglerna men ändå bryter mot dem. Ett exempel på detta kan vara att om jag svälter och jag använder revive., Då missbrukar jag mina perms jag fått som servervakt och är därför korrupt. Ett till exempel kan vara om du är i ett polis scenario, Och du letar efter en person så använder du dig utan toggleid för att hitta personen.

Din servervakts ansökan har blivit godkänd
Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka