Accepterad Victor. | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Victor.

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? freddie7650

Vad är ditt födelsedatum? 24 November 2004

Berätta om din karaktär. Örjan Mäkinen 65år
Född i Finland men flyttade ganska tidigt i sitt liv till Sverige där av föräldrar inte kunde hålla sig från fel sida lagen. Tjuv jakter, rattfylleri och drogmissbruk var inte ovanligt att se vid denna tidpunkt då familjen bodde kvar i Finland. Men då efter ett tag tyckte familjen att en ny start skulle vara bra för att för hoppning viss få det lite bättre. Men väll i Sverige gick det inte så mycket bättre för Örjan och hans familj drogerna försvann men alkoholen var fortfarande i centrum för föräldrarna vilket efter en tid led till att båda Örjans föräldrar dog ganska plötsligt och inom kort mellanrum från varandra och lämnade då bara Örjan kvar och som ensambarn. Örjan fick slita för sig själv och lyckades ändå ta sig framåt i livet Men denna tidiga självständigheten led till att Örjan blev ganska hård och känslokall från ögonen på dom som inte kände Örjan så bra, Men inom Örjans närmsta vänner var han väl omtyck och känd för att vara en rolig och trevlig person att vara kring. Örjans Intressen sedan liten var självklart då han ändå mesta delen av sitt liv bott runt och ibland i skogen varit jakt, Bilar/Mc lantbruk. Örjan har nu bestämt sig vid sin unga ålder att testa på stads livet och se vart han kan komma att hamna. I hans egna tankar ett litet äventyr.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en rolig och interaktiv RP för alla spelare som Örjan Möter och leva mig in i rollen som Örjan

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar för att alla ska ha roligt inte bara sig själv
T.ex. Jag blir rånad och bestämmer mig för att inte prata eller leva mig in i rollen som en person som blir rånad gör vilket skapar en ganska tråkig RP för alla

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. RDM gå runt och skjuta folk eller så folk utan anledning, VDM Använda sin bil som ett vapen, FearRP värnar inte om sitt liv, Sunt förnuft

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej. Men har flertal vänner inne på servern som kan hjälpa till/lära upp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka