Nekad victor lundius | Medlem ansökning SSPATRON1

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? lundius179

Vad är ditt födelsedatum? 8 Januari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rolf nilssom 1990-01-10

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll,driven och nyfiken

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Rolf är en väldigt rolig kille han är född med sin mamma marie och sin pappa olof han har väldigt stora ambitioner och vill värkligen göra det bästa han vill för att alla ska må bra

Vad kan du bidra med till serverns RP? ett bra humör och rolig energi och att vara aktiv

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? väljer en strategi som maximerar motpartens payoff

gör detta medvetet, t.ex. för att:

bygga förtroende

undvika ett värre utfall senare

uppnå ett långsiktigt mål

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har aldrig gjort det eftersom detta är första gången jag spelar

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Att man inte ska skjuta folk utan anledning, man ska inte förstöra för någon man ska ta det som på riktigt

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en engagerad och ansvarsfull person med god förmåga att anpassa mig till olika situationer och miljöer. Jag arbetar strukturerat, tar ansvar för mina handlingar och strävar alltid efter att bidra till ett professionellt och trovärdigt rollspel. Jag har lätt för att samarbeta med andra men kan även arbeta självständigt när situationen kräver det. Jag är stresstålig, lösningsorienterad och har ett lugnt förhållningssätt även i pressade lägen. Mitt mål är att utvecklas långsiktigt inom staden, bygga relationer och skapa kvalitativ RP som gynnar både mig själv och andra spelare.

Nekad ansökan
Anledning: Du behöver utveckla dina svar på de frågorna du svarat på.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka