Nekad Victor Larsson | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Victor Larsson

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ArnoldNotme123/

Vad är ditt namn i verkligheten? Victor Stenmark

Vad är ditt discord namn? Gammelsmurfen#6715

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Mina föräldrar var kriminella och tog droger så Victor hade en ensam barndom utan vänner och spenderade den mesta tiden hemma och skruvade med sin bil. Victor Larsson är 21 år och har ett stort intresse av bilar och att skaffa vänner. Victor har även börjat bli kriminell då hans vänner mobbar honom. Victor blev slagen som liten och har fått en temprament som man ej vill leka med.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag bidrar med bra RP och har spelat på servern när den var ganska liten och hette Multistaden, var whitelist då men ni whipeade servern medans jag inte spelade så mycke, jag är väldigt aktiv och kommer spendera många timmar på servern

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det finns mycket sköna och roliga personer och det är många som spelar. Det är också mycket som händer. Att det är ett spel som man ska göra och bete sig så värkligt som möjligt. och att det är kul för det finns riktiga jobb, bilar, firmor och massa annat.

Hur hittade du Unive? Längst upp när man sökte på "SWE"

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att många ska veta vem jag är och att jag ska ha många kontakter och folk ska se mig som väldigt trevlig men även en person man ej ska bråka med.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att Utveckla min Rp.nivå då servern är väldigt seriös och jag vill kunna bli sjukt bra på de och kunna bidra till roliga och bra senarion.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka