Nekad Victor Kardanaxelsson | Medlem ansökning [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Victor Kardanaxelsson

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198358284463/

Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? medusa. #2749

Vad är ditt födelsedatum? 3 September 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Victor Kardanaxelsson efternamnet behöver vi inte tala om. Victor är en kille på 22 år gammal som är väldigt trevlig och glad. Min karaktär har ett väldigt stort bil intresse speciellt sportbilar och hyperbilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle vilja vara en del av detta trevliga community då jag träffat på ett antalspelare ingame som motiverat mig att vilja göra denna ansökan. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga men jag tycker det är roligt att spela rp och vill kunna bygga en karaktär på denna servern. Jag kan bidra till att komma med förslag på vad man kan lägga till och att ta bort. Också nämna buggar om jag hittar några vilket jag gjort.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker det är en bra server med bra kvalité och trevliga människor. Såklart är inte alla trevliga med de karaktärer jag träffat är trevliga.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade mig om servern för att vi skulle börja spela rp och så kom vi till Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli en bilförsäljare och kunna äga mina egna coola bilar till slut.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? För det första skulle jag vilja på medlem efter det vet jag inte. Kanske support för att hjälpa andra nybörjare som mig själv.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det har jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka