Nekad Victor Kardanaxelsson | Ban överklagan [Sniffax]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Victor Kardanaxelsson

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198358284463/

Ditt Hex-ID: 110000117b948af

Vad är din discord tagg? medusa. #2749

Vem var det som bannade dig? sniffax

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Suntförnuft, har inte på sig mask vid vallmo och lyssnar inte på tillsägelse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte satte på mig en mask för att det var ju giftiga blommor typ. Grejen var att han skrev till mig ingame och jag visste inte ifall jag skulle rollspela eller inte så när någon skickade "ta på dig mask eller bli bannad" så visste jag inte om han skrev till mig eller någon annan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag plockade lite vallmo och sen så bara blev jag utskjuten ur spelet och så stod det att jag hade anslutnings problem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte att den var en rätt ban för en gammal spelare eller någon som spelat en längre tid men jag har inte spelat sålänge så jag var inte så uppmärksam och så tycker jag att dem borde vara tydligare med tillsägelser för jag visste inte vem han/hon snackade med ifall det var mig. Vore bättre om han rollspelade ingame och sa typ att "du borde ta på dig en mask för blommorna är giftiga"

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte haft några tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ta på mig en mask.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att ha på mig en mask när jag plockar vallmo.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka