Nekad Victor Kardanaxelsson | Ban överklagan [KILLETY]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Victor Kardanaxelsson

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198358284463/

Ditt Hex-ID: 110000117b948af

Vad är din discord tagg? medusa. #2749

Vem var det som bannade dig? Kalle320

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: rdm (slår ner polis vid polishuset)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag kom undan efter jag blivit tagen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis varit på förhör inne vid polisstationen och så frågade han ifall jag hade ett id. Jag sa att jag inte hade det så vi åkte till polisstationen han tog av mina handbojjor och jag såg det som en chans att komma undan fängelset och stora mängder böter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna adminen vet ju uppenbarligen inte vad (RDM, som står för Random Deathmatch innebär att man dödar någon utan anledning) betyder för jag hade en anledning. Sen så står det inte i reglerna som medlem att man inte får döda/slå ner poliser och det är väll ändå realistiskt för det händer ju påriktigt. Som jag också sa så var det inte utan anledning. Står inte heller att det inte får vara på speciella platser och jag vet det för jag kollade i reglerna efter jag blivit bannad. Jag har inte kriminell rollen så den gäller inte för mig angående döda polisen/ vilken plats osv.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för att jag inte hade en mask på mig vid vallmo vilket jag direkt fixade när jag blev unbannad. Jag gick då och köpte mig en mask. Andra gången kommer jag inte ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att ha lite mer självkänsla för ingen plockar droger utan mask för det är säkert gifitga saker som kan fucka dig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Tycker inte jag gjort något fel men att inte bråka med admins för dem abusar bara sin makt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka