Nekad victip | Ban överklagan [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

victip

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/sigge83/

Ditt Hex-ID: steam:1100001142996ae

Vad är din discord tagg? VincentTik1#5187

Vem var det som bannade dig? Albzz

Hur lång tid var din ban? ermanent ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rasism hat mot folkgrupp vdm och rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad för att jag körde över och dödade en person som rånade min kompis, och kan i samband med händelsen sagt ett ord so kan uppfattas nedvarderande, men som ny på Five M och helka grejen med roleplay har inte jag förstått vad som är fel och rätt. Anledningen till att jag använde ordet Bl**te var lite för att det är som en vana för mig i verkliga livet, då jag inte är från sverige och har en utlänsk bakrund, så tänkte inget större på det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade blivit kickad för att jag dödat den där personen med min bil så joinade jag igen och så vart jag bannad, anledningen till att jag dödade han var för han försökte döda min vän och mig, och eftersom jag är så pass ny gällande role play så vet jag inte vad som är rätt och fel, och är upp till mig i framtiden att plugga på lite.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Man kan se det på två olika sätt, antingen var det mitt egna fel då ordet jag sa inte är tillåtet, men återigen visste jag inte det, man kan också se det på så sätt att jag bara försökte hjälpa min vän under påhoppet av en annan person, och visste inte om det är att rdm:a.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte vad jag vet blivit bannad tidigarte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Yes, kunde ha skippat att använda det "rasistiska" ordet och prata som vanligt, kunde också istället för att köra över personen flytt därifrån och kontakta polis.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte använda opassande ord som, B***te, och inte heller köra över en annan person med flit.
Kommewr efter min ban försöka tjäna ihop pengar till att köpa en fräch bil.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? solklart!

Läs igenom ALLA regler som finns här på forumet. Kolla igenom de två följande videosen jag bifogar nedan,

Efter detta så hänvisar jag dig till att göra en ny ban överklagan där du är tydlig med vad du lärt dig, och varför vi ska släppa tillbaka dig.
Mvh

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka