Inaktuell Vicky Ayala | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vicky Ayala

Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198933621801/

Ditt Hex-ID: 11000013a043c30

Vad är din discord tagg? bbearzz

Vem var det som bannade dig? albin.122

Bild på banmeddelande: Screenshot (22).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte rollspela rätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min bil gick sönder och jag sprang till ett par gäng killar och fråga om hjälp och dem direkt drog ut sin pistol och börja råna mig vilket inte är så realistisk men dem fick inget straff för de sen drog jag därifrån på en cykel och körde bort.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt han som banna mig var jag inte tillräckligt rädd och han banna mig för Fear RP men under hela rånet så var jag tyst med händerna uppe han banna mig för en dag men när jag skulle gå in nästa dag så fick jag en yttligare ban på 2 dagar för nån anledning den andra för 2 dagar var en felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske lekt mer rädd istället för att vara tyst men alla regerar olika till rädsla och min reaktion är att vara tyst och göra som dem säger.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att alla måste skrika och va rädd när dem e rädda.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Jag låser och arkiverar denna tråd då du redan är unbannad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka