Nekad vicks1 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vicks

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198798960720/

Vad är ditt namn i verkligheten? Teodor Rhodevi

Vad är ditt discord namn? vicks#2949

Vad är ditt födelsedatum? 4 December 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed och är en väldigt snäll grabb med en skaplig dos av adhd och agressionsproblem. Hans intressen är att köpa bilar, leva lyx och ha kul med vänner. Han har väldigt lätt att hamna i problem och svårt att ta sig ur det.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive eftersom att jag vill ha tillgång till hela serverns potential. och så tycker jag att unive är en grym server med trevligt folk.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Blev väldigt intresserad av roleplay gameplay för något år sedan då en kompis tipsade mig om det. sen dess har jag testat mycket olika servrar men för ungefär 3 veckor sedan så gick jag in på unive för första gången och har varit helt fast sen dess sjukt bra rp och trevliga staffs

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom en kompis som tipsade mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rp är att det ska kännas som allt är så verkligt som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha kul med vänner och träffa nytt folk.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Svar nej.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka