Nekad Vicks | Medlem ansökning[Z77]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vicks

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Teodor

Vad är ditt discord namn? Vicks#2949

Vad är ditt födelsedatum? 4 December 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed och är en väldigt snäll grabb som gillar att köpa o sälja bilar, hänga med vänner och skapa nya kontakter. Ahmed är född 1998 och har i sitt liv alltid klassats som den snälla grabben som alltid har ett gott humör, Ahmed kan dock tappa sitt temperament och det är bara när personer visar noll respekt och är allmänt kaxiga. Ahmed gillar också att köra bil och vara runt sina vänner. Det som gör Ahmed speciell är hans humör kan ändras, han har aggresionsproblem blandat med sitt glada humör vanligtvis vilket skapar en intressant mix av humör. Det som gör Ahmed arg är vanliga saker såsom personer som är störiga och allmänt dryga. Ahmed gillar inte att ta skit och står upp för sig själv och sina vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? helt enkelt att förbättra min RP nivå. Detta kommer ske genom att jag utvecklar min karaktär, är med i spännanden scenarion och försöker bidra till en högre rp nivå runt omkring mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska spela för att vinna scenarion. Man ska helt enkelt spela för att ha kul oavsett vad som händer.

Hur hittade du Unive? spelat här ett bra tag nu säkert 3 år

Nekad, utveckla fråga ''Vad kan du bidra med till serverns RP'' och ''Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?''

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka