Nekad Vicks | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vicks

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Teodor

Ditt discordnamn: vicks#2949

Ange ditt födelsedatum 4 December 2003

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att hjälpa till på servern och visa vad jag går för. Vill kunna hjälpa till att höja rpn hos vissa individer samt hjälpa ickemedlemmar/nya medlemmar på vägen till en bra och schysst rp nivå då jag har sätt att rpn brister hos väldigt många idivider. Vill dessutom kunna underlätta för alla andra staffs o bidra med något viktigt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? för tillfället kan jag vara aktiv nästan varje dag. Om typ 1-2 månader kan jag vara aktiv endast på kvällarna och nätterna.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive i ungefär 2 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit både helper samt sv sedan innan. Jag var helper nästan hela sommaren 2022 och sv under vintern och hösten 22/21
så jag kan de flesta kommandon som /dv (tar bort bilar) /kick (sparkar en spelare från servern) /ban (bannar en spelare under längre tid) /svban (bannar en spelare i 60 minuter) /spec (speccar en seplare) /goto (går till en seplare som man vill sepcca /annanounce (skickar ut ett ooc medelande som hela ervern kan se ingame) /banhistory (kollar hur många gånger en spelare har blivit bannad 'samma som bantotal' /frezze (fryser en spelare så dom ej kan röra sig) /bring(id) (får en spelare att komma till positionen du är på).

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka