Accepterad Vicks | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vicks

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Teodor

Vad heter du på discord? Vicks#2949

Ange ditt födelsedatum 4 December 2003

Beskriv din dagliga aktivitet. Just är jag inne kanske 5 timmar om dagen det kan dock dala från dag till dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sen 4 november varit medlem över ett år o kan verkligen allt med rp och vad servervakter får och inte får göra.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 27 gånger men nästan hälften är lall bans sen jag var icke medlem.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska absolut inte leka staff och leta problem. Om man som sv ser problem dyka upp under t.e.x ett scenario så kan man ta åtgärder efter scenriot är färdigt eller om det kommer folk som inte hör till scenriot o bara lallar. Som servervakt kan du göra /kick då sparkas en spelare, /svban bannar en spelare i 60 minuter (om du lägger en svban så måste du lägga upp din ban med klipp i banbevis i discorden). /dv tar bort bilar som t.e.x är sönder eller bara står ivägen. /toggleid visar spelares id.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att kunna hjälpa servern på ett enkelt sätt och banna eller kicka folk som lallar trött på att åka ner på tex piren och bli sönderslagen eller se när folk slör sönder andra utan en bra anledning.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Koruption/abuse är när man som servervakt använder sin makt för att bara hjälpa sig själv eller andra genom att t.e.x revva nån i en skottlosning eller banna folk i scenarion, samt att revva sig själv om och om igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka