Nekad vickevirre247 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vickevirre247

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? victor

Vad är ditt discord namn? norlander

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2003

Berätta om din karaktär. han har varit personal ansvarig på auto experten 2021 men var på semester tills nu, och nu letar han efter nya äventyr

Vad kan du bidra med till serverns RP? kan bidra med ett gott skratt och skön rp, säkert börja jobba inom nån fira som behövs personal

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det ska vara roligt för båda spelarna och så bra rp som möjligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? hålla bra ton, inte gå på några personangrepp, respektera alla spelare som man själv vill bli respekterad

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag var ägare av en rp server 2018 så har varit med i gamet ett bra tag, så ja det har jag!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag spelade här från kanske 2021 till 2022, men sen vart man äldre o flytta osv, men nu är allt lungt o på plats så jag har tid över!

Nekad.
Anledning:
Utveckla alla dina svar.
Du har antigen skrivit fel discord tagg eller så är du inte med i vår discord.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka