Accepterad VickeVirre | Medlem ansökning [wienerbrod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VickeVirre

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197979055282/

Vad är ditt namn i verkligheten? Victor Norlander

Vad är ditt discord namn? "vickevirre#7268" för DM och "vickevirre" på discordservern

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född 2000 och blev döpt till Vicke Al-Hassan. Vicke har haft en lite stökig uppväxt där pappan försvann i en gänguppgörelse och därmed så vet inte min karaktär om han är vid liv. Min karaktär har en kärlek till bilar och fordon i allmänhet och har därmed skruvat en del när han var liten. Min karaktär är även en väldigt känslosam person som gärna ser till att andra har det bra och glömmer bort sig själv ibland. Han har dock inte några som helst problem med att ryta till om någon skulle skada han, hans vänner eller hans egendom. Eftersom den här karaktären har haft ett stort intresse för bilar under en lång period så har han ett intresse av att arbeta som antingen en mekaniker men skulle även kunna se sig som en sjukvårdare eftersom han vill kunna göra så mycket som möjligt för att hjälpa andra individer runt omkring sig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag anser att jag ska vara medlem på Unive eftersom jag vill vara med och skapa en realistisk spelupplevelse för alla på servern. Jag kan ta kritik från adminsen om det skulle vara så, Dock så hoppas jag att detta inte ska vara nödvändigt med tanke på att jag har spelat fiveM till och från i ungefär fyra år.

Jag anser även att jag skulle kunna passa in på servern eftersom jag lyssnar på de som är över mig som till exempel admins när de tar användning av OOC chatten för att få ut viktig information eller varningar, Jag spelar även på servern ett flertal timmar varje dag.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det finns en så pass hög spelarbas dygnet runt och på samma gång så kan de admins som finns hålla servern så pass proffentionell. det gör även att det blir en bättre rp upplvelse för mig då jag slipper bli överkörd eller bli rånad dygnet runt.

Hur hittade du Unive? Det var en av mina kompisar som rekomenderade servern till mig efter att han hade spelat där.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att kunna hjälpa andra spelare och detta skulle kunna vara till exempel genom att hjälpa dom med bilar om jag blir en form av mekaniker, eller att kunna hjälpa folk med deras skador i fall att jag blir en sjukvårdare. det finns även ett intresse av bilar vilket gör att jag kommer vilja köpa och sälja vissa bilar för att få en fin livsstil på servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill få en stabil vänkrets och ett stabilt yrke av mitt intresse som kan försörja mig. Jag vill såklart även uppnå vissa personliga värden som till exempel fina bilar och ett eget hem. Det gör att jag vill skapa en bra spelmiljö för bland annat mina vänner och mig, samt de personer jag bemöter på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag för tillfället inte.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka