Vidare till intervju vickevik_aron1 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

vickevik_aron1

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? Vickevik_aron1

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sven persson 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Glad noggrann unggammal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Sven Persson är en person med en svår uppväxt det började med att hans pappa lämnade efter han hade föds han höll på i tidig ålder med att snatta och sno delar från motorcyklar och sälja dom på svarta marknaden sen började det gå dårligt för han och han blev tagen av sos och blev insatt på sis hem när han var där inne så blev han ännu mer krimminel och började sälja cocain sen när han blev 18 så flyttde han till unive och vill börja ett annat liv och starta en mc klubb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig rp med många roliga senarion. Följer regler och har en väldigt hög rp nivå.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska ge dom andra en chans att tex ta dig i en polisjakt om du kör in i en vägg så ska du inte köra iväg direkt och lossas som inget har hänt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har råkat powergaima någon gång. Jag blev jagad av ett annat gäng och jag volta och forsätte köra som att inget hade hänt. Jag fick ban och gjorde aldrig om det igen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fearrp att man ska värna om sitt liv failrp att man gör en orealistisk handling

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag tror ej de

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Tillbaka