Inaktuell Vickepalm | Medlem ansökning[ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vickepalm

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198429174685/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor Palmgren

Vad är ditt discord namn? vickepalm#5190

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Viktor Lind är en ganska snäll kille han är 21 år och är uppväxt i förorten när han var mindre kom han till Sverige under ett krig han kom hitt med sin familj som var hans Mamma, Pappa och en lillebror. När han var mindre så övergav hans pappa han och tog med hans lillebror så Viktor och hans Mamma hade inte mycket pengar knappt råd med mat varje dag. När Viktor var runt 14 så började han med dåliga saker som att sälja droger och vapen han var i väldigt dåliga kretsar när han var runt 18 hade han fått nog och ville bort från allt det där han bytte namn till ett mer svensk namn som var Viktor Lind förut hette han Abdu Ishala han bytte jobb för att kunna få det enklare med jobb och för att han inte ville bli hittad av sina gamla kretsar Viktors Mamma dog när han var runt 15 då han hade börjat med dem riktigt dåliga sakerna för han sörjde sin Mammas död han har aldrig fått tillbaka kontakten med sin pappa eller bror. Viktor har hat det tufft men han har klarat det för han har haft bra vänner som har hjälpt honom, när han hade börjat att sluta med dåliga och vara med dem han var med så fick han ett intresse för kläder han började köpa fina kläder så han behövde ett jobb för att McDonalds betalade inte så bra för alla kläder så han blev reporter och han började känna en del pengar och efter ett tag så började han hänga på ett ställe där det var mycket människor och billar så han började känna många och han lärde känna folk som gillade bilar och det gjorde att dem pratade mycket om det. Viktor fick ett nytt intresse för billar hans första bil var en sabb 9-3 som funkade för stunden när han bara skulle åka till jobb och att åka för att träffa kompisar sen så började han samla och började sälja och köpa bilar för lite extra pengar och det tyckte han var kul och det gör han fortfarande idag.
Viktor har inte jätte starka känslor när han var mindre var han väldigt kärleksfull men han slutade känna så mycket känslor när han blev äldre. Viktor har svårt med att lita på folk för att han har blivit sviken väldigt många gånger och det är en av dem värsta känslorna han vet därför har han svårt att lita på folk. Han är dålig på att utrycka sina känslor för att han inte vill bli sårad han spelar ganska kall som att han inte bryr sig fast han egentligen göt det han är snäll om man känner han och man är snäll mot han men om någon är taskig mot han eller hans nära vänner så blir han väldigt arg och ibland aggressiv. Viktor har ADHD så han har mycket energi och han är bra arbetskraft. När han verkligen gillar eller vill något så ger han alltid 100%

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer hjälpa och bidra med allt jag kan för att få servern så bra som möjligt. Jag vill göra så många som möjligt glada eller kunna hjälpa dem med att jobba på t.ex. Falck eller Mekonomen. Jag vill också få alla ha så roligt som möjligt. Jag är rätt så ny med att rpa men jag lär mig fort.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det som gör mig intresserad av unive är att det finns många spelare som håller sin roll i rp och jag har även några vänner som kör unive som har hjälp mig att förstå hur spelet fungerar. jag älskar hur bra det fungerar med RP och att det inte finns nån som bara springer och förstör.

Hur hittade du Unive? Min kompis sa att det var bästa servern och då testade jag och tyckte det var roligt

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att göra så att alla får den bästa upplevelsen i unive så dem kanske säger till en kompis och fortsätter och försöka få servern så bra, stor, roliga och realistiskt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få så många vänner som möjligt och ha så roligt som möjligt och skaffa en fin bil

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte och kommer bara köra unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår det och respekterar det

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Bannad!

Mvh ZevenDot3
[Aktiv medlem]
[Polismyndigheten]
[Servervakt på Unive]
[Ex Trainee]
[Discord - ZevenDot3#1348]
[Öppna snabba DM/PM]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.