Nekad Vicke picke | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PatrikTheStar

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad heter du på discord? PatrikTheStar#1832

Ange ditt födelsedatum 9 September 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? vardagar: 15:00-23:00

Helger: 12:00-08:00

Lov 12:00-08:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag vet inte exakt men kanske 1 år och 6/7 månader.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/victo/OneDrive/Bilder/Bans.png. Lyckas ej få in bilden på rätt sätt. Så om du som läser detta inte kan se bilden så hra jag tolv bans. Hade ej ljugit om hur många bans jag har då 12 är rätt så många :)

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? en servervakt enligt mig är en person som rpar på servern som en vanlig medlem fmen har perms och ansvar till att banna/kicka lallare, DVa bilar OSV. En servervakt ska underlätta för staffteamet. Servervakterna på servern är också till för att denna servern ska vara lallfri och för att lära nya spelare/ickemedlemar hur man rpar på servern.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag skulle säga att jag är lämplig till att vara servervakt då jag har rpat på denna server i snart 2 år. Jag är också en väldigt mogen människa och trevlig av mig. Jag sköter mitt jobb som servervakt då jag redan har varit det. jag som servervakt hjälper andra nya spelare och bannar inte dem direkt utan skriver till exempel /m (ID) sluta rycka i bildörrar. Alltså är jag lämplig som serverakt då jag är ute efter förändring på servern inte bara att få alla nya spelare bannade.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra server vakt ska vara kunning inom rpn. Vara mogen och självklart inte använda sina perms som en fördel i senarion. En bra servervakt skriver alltid 1. regeln de bröt mot 2. vad regeln betyder/vad de gjorde för fel när han/hon kickar eller bannar en person, så att de lär sig vad regeln betyder. enligt mig är en bra servervakt en person som vill se ändring på servern och inte bara kunna revva sig själv m.m.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Enligt mig så är det samma sak med abuse och korruption. Att man använder sina perms på fel sätt. Den ända skillnaden enligt mig är vem man hjälper med sina perms.

SV abuse
Jag kan börja med SV abuse. SV abuse är när en servervakt till exempel använder sina perms som ett övertag i senarion. Som att ha på toggle ID i en skottlostning eller revva sig själv mitt i en skottlostning för att du var missnöjd över hur det gick eller för att du inte vill förlora ditt vapen. Det finns ju självklart fler saker som är SV abuse men kommer inte nämna alla.

Korruption
Jag skulle inte riktigt säga att man kan vara så grovt korrupt som SV. Då du inte riktigt kan ta pengar från skattevärket eller spawna in vapen OSV. Alltså så kan man inte riktigt vara korrupt. Men du kan ju fortfarande hjälpa dina kompisar och revva dig själv när du inte ska m.m. Vilket är korruption.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka