Nekad VicinityFR | Medlem ansökning [el champ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MarreV2K

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Marvin

Vad är ditt discord namn? vicinityfr

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Simón Villanueva, 22 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Engagerad, trevlig och driven

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Simón Villanueva växte upp i Stockholm med en foster familj, han levde med fosterfamiljen tills han blev 18 år och sedan så hittade hans biologiska pappa han, Carlo Villanueva, han flyttade då in med han och skaffade jobb hos Autoexperten och det gick bättre i livet. Tillslut så sa Simón upp sig från Autoexperten för att gå andra vägar, kriminella vägar. Simón planerar att gå med eller skapa ett Cartel med sin pappa och gå ifrån det, men oavsett så är hans största mål bara att ha kul och skapa vänner samt minnen, leva ett fullt liv så att säga.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan och kommer bidra med bra rp och välutvecklade scenarion. Jag föredrar en mer social sida av RP mycket mer än skjut och hets rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för att man ska vinna och bara du och din part ska vinna, man ska försöka utveckla scenariot så båda parterna har kul och kan vinna från det.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Tyvärr så har jag det, lite kortfattat så blev jag nyligen bannad för korruption inom yrke, jag har lärt mig att det var väldigt dumt och kommer inte ske igen, jag har också blivit bannad för CLOG, det var också väldigt dumt, jag tänkte inte på social rp och bara för mitt egna godo och vinst, från det så har jag mognat upp och tänker mycket mer på social rp och ha kul istället för att tänka att man ska undvika ett fängelsestraff och förlora de items man hade.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait - Försöker få polisens uppmärksamhet med intent, VDM - använder fordon som ett vapen eller föremål för att göra skada mot spelare, RDM - t.ex skjuter någon utan anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka