Nekad vicentkvihlen | Medlem ansökning []

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

vicentkvihlen

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121517095/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent kvihlen

Vad är ditt discord namn? vincentkvihlen#2802

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2008

Berätta om din karaktär. Råbert Gustavsson är 20år gammal och kommer ifrån Dalsland. Han hade en bra barndom med 1 broder. Han hade mycket bra betyg i skolan och hade mycket vänner och gilla att hjälpa folk. .Hans familj var inte dom rikaste men dom klara sig så därför har han aldrig villat ha mer en vad han behöver. Hans pappa Håkan Gustavsson han dog ganska tidigt i hans liv redan vid 7års åldern. Men hans mamma Agneta Berg lever och mår bra hon bor långt ifrån han så de pratar mest telefon han vill ha ett bra liv men en fin tjej och barn. Han drömmer också om att bli polis och därför flyta han till den staden för att utbilda sig. Och hans broder levde redan i staden och dom har bra kontakt och ses ofta men hans bror ville att han skulle flyta dit och då gjorde han de

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem efter som att jag är kunnig inom alla regler och har väldigt starka erfareheter inom RP (jag har 1,6k timmar). Jag ska även bli medlem eftersom jag kommer bidra med min mest seriösa och roliga RP jag kan och jag kommer att försöka utveckla min och andras RP under tiden jag spelar på unive. Jag har nu mycket extra tid under sommaren som jag kommer kunna lägga ner på unive och träffa nya personer och kanske lära känna folk och göra spelarbasen större.
Jag är en trogen spelare som man kan tro på och jag går alltid efter suntförnuft för att få en så realistisk RP som möjligt och har spelat på andra servrar där jag skaffat som sagt starka erfarenheter inom RPn och lärt mig alla "grund-regler" inom RPn och har även läst alla unives regler.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med roliga scenarion bra rp och soicial rp. Jag kommer inte lalla runt. Jag kommer ha en seriös rp nivå. Kommer följa alla regler och göra det roligt för alla.ochJag kan bidra med bra och roliga scenarion där alla ska ha så kul som möjligt och hålla roleplay nivån så bra som möjligt. Och jag ska ta alla scenarion så seriösa som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela för att alla ska ha det kul och att man inte bara måste vinna för att det ska bli kul. samt ska man spela för att motpartern också ska ha en chans att vinna ett scenario.

Hur hittade du Unive? Jag har sätt på youtube, twitch och några av mina vänner har kört på servern.

Senast ändrad:
Tillbaka