Accepterad ViceBoyy | Medlem ansökning [svantii, Bampus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ViceBoyy

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? Olzzon

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan Andersson 46

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Glad, Hjälpsam och omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är uppväxt i Göteborg med sin familj som består av en mamma, pappa och ett syskon. Han har bott i göteborg hela sitt liv och började tidigt att jobba för att tjäna egna pengar som han kan använda till vad han vill. Min planer för framtiden är att börja arbeta på ett nytt jobb och göra mitt namn stort i staden. Jan är en väldig fotbollsfantast och håller på IFK Göteborg eftersom hgan bor i göteborg och alla hans kompisar hejar på de. Efter gymnasiet där han gick fordon fortsatte han studera transportutbildning i göteborg. I framtiden ska han försöka söka jobb inom fordon men om det inte går får han börja studera andra yrkestyper och ansöka till andra jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp nivå och roliga scenarion. Jag kan bidra genom att hjälpa nya personer med saker jag vet och kommer vara postiv till alla jag möter.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver gå vinnande ur ett scenario för att det ska vara bra. Det innebär att man inte alltid behöver vinna i ett scenrio för att det ska bli bra, utan att båda parterna lär sig och tycker att scenariot är bra och lärofyllt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nepp

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Att man inte ska lalla och man får verkligen inte copbaita

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrad:
utveckla
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär
Vad kan du bidra med till serverns RP?
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Bakgrund och framtidsplaner: Jan är en väldig fotbollsfantast och håller på IFK Göteborg eftersom hgan bor i göteborg och alla hans kompisar hejar på de. Efter gymnasiet där han gick fordon fortsatte han studera transportutbildning i göteborg. I framtiden ska han försöka söka jobb inom fordon men om det inte går får han börja studera andra yrkestyper och ansöka till andra jobb.

Serverns RP: Jag kan bidra genom att hjälpa nya personer med saker jag vet och kommer vara postiv till alla jag möter.

Motpartens vinst: Det innebär att man inte alltid behöver vinna i ett scenrio för att det ska bli bra, utan att båda parterna lär sig och tycker att scenariot är bra och lärofyllt.

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka