Accepterad Vicco | Whitelist ansökning [psykopat]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vicco

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197972852201/

Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin Karlsson

Vad är ditt discord namn? Vicco#2596

Vad är ditt födelsedatum? 29 September 2005

Berätta om din karaktär. Vicco Kalil har bott i Strömstaden i hela sitt liv och har bra koll på alla gator och kvarter. Och han är född den 29 september 1995. Han växte upp i en ganska rik familj som hade det väldigt bra. Åren gick och han flyttade hemifrån med sin dåvarande flickvän. Dom skaffade tillsammans två barn och var så glada, tills en natt efter en bio som han och hela sin familj hade kollat på. Dom satt sig i bilen och var påväg hem. Men då hände det, dom krockade och hans barn och fru dog, men Vicco blev bara allvarligt skadad. Sedan dess har han alltid tagit det försiktigt i trafiken. Han har nu en flickvän som heter Isabell och dom är båda väldigt lyckliga.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag känner att jag skulle kunna göra skillnad för servern och kanske till och med göra den bättre om det är något som behövs göras. Jag ska försöka ansöka om att bli support och på det viset kunna hjälpa servern och medlemmarna ännu mer!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att få mer tillgång i servern och kunna få göra skillnad i servern och hjälpa till genom att skaffa mig ett jobb.

Hur hittade du Unive? Jag spelade lite på Strömstaden innan och så tipsade någon om denna servern och sa att den var bra, och det var den verkligen.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att utveckla mitt RP spelande och lyckas bli riktigt bra på RP spelande.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan just nu, jag gick över från Strömstaden hit och nu spelar jag inte på Strömstaden längre

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka