Accepterad Vic15390 | Medlem ansökning [Robban2.0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vic15390

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dani

Vad är ditt discord namn? YKxjackie#2477

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Ghabro och är uppväxt i en stad som heter avesta med sin mamma pappa och 2 bröder . Ahmed är en bråkig typ. Ahmeds intressen är vapen, fotboll och bilar. När han var i tonåren var han i mycket bråk och brukade snatta från butiker. Ahmed brukade bråka med sin pappa. Ahmeds pappa brukade ta droger och dricka sprit. När Ahmed var 12 så fick han flytta till en annan familj. När Ahmed hade flyttat till en annan familj så brukade han börja sälja droger. Han började med de för att han mådde jätte dåligt där han bodde. Han vart intagen till polisen och sedan flyttade han till ett soc hem. 3 år senare när Ahmed var 15 så fick han flytta hem igen till sin mamma och pappa. Nu mådde han mycket bättre men håller fortfarande på med droger. nu är Ahmed 16 och tänker på om han ska ge sig in i de kriminella livet eller skaffa ett vanligt jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat rp i flera år och har haft höga roler i många rp servrar och kommer hålla mig inom karaktär hela tiden och hålla en hög nivå rp. Jag kommer va trevlig mot staffs och reporta om jag ser någon göra något som är emot reglerna och reporta om någon inte rpar på riktigt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska låta andra spelare vinna i ett scenario för att göra scenarion mycket roligare och bättre rp för en själv och andra spelare. t.e.x har rånat någon och att man inte bara vill där ifrån med sakerna utan man ska istället bli t.e.x bli stannad av polisen eller att personen man rånat träffar på dig igen och hotar dig och tar tillbaka sina saker. det blir också bättre rp och roligare för alla.

Hur hittade du Unive? Mina vänner har visat mig den och dem kör själva på den och har sett när dom har kört och tyckte de såg ut som en bra server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka