Accepterad Vic15390 | Medlem ansökning (derbi)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vic15390

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? _fuzzy_rex_

Vad är ditt födelsedatum? 8 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Åke fors. Åke var en snäll pojke i sin barndom med bra föräldrar. Han bodde i en liten by utanför en stad some heter Avesta. Han hade en bra skolgång med bra betyg, hans intressen var naturen och fordon. Åke Fors är nu en medelålders man i sina tidiga femtioåren. Han är en respekterad man. Åke är känd för sin hängivenhet och expertis inom sitt område och betraktas som en värdefull anställd inom företaget.

Åke är en försiktig och metodisk person. Han är alltid noga med att planera och organisera sitt arbete noggrant för att säkerställa att inga misstag görs. Han är strukturerad och har en stark arbetsmoral, vilket gör honom till en pålitlig kollega och ledare.

Trots sin seriösa framtoning är Åke också en person med ett varmt hjärta. Han är mycket tillgiven sin familj och spenderar gärna tid med dem när han inte arbetar. Han är en omtänksam make och far och ägnar sig åt att stödja och ta hand om sina nära och kära.

Åke är också en äventyrlig person och har ett stort intresse för friluftsliv. Han älskar att vandra i naturen och har tillbringat många av sina semesterdagar med att utforska vackra bergsområden och vilda skogar. Han har en stark koppling till naturen och finner lugn och harmoni i dess närvaro.

Utöver sina professionella och personliga intressen har Åke också en passion för att lära sig nya saker. Han är alltid öppen för nya utmaningar och strävar efter att förbättra sig själv, både på professionell och personlig nivå. Han är nyfiken av sig och älskar att lära sig om nya teknologier och innovationer inom sitt område.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med riktigt bra rp. Jag kommer också hålla en hög rp nivå hela tiden när jag spelar på unive, Om jag ser någon som bryter mot reglerna så kommer jag reporta direkt. Jag har också många år inom rp och har vart högt uppsatt inom flera jobb så det gör att jag vet en massa saker om ägarskap.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska låta motpartnern vinna i ett scenario och att man själv inte ska vinna hela tiden i ett scenario. tex jag rånar ett grabb på piren, efter jag rånat honom ska man kanske träffa på honom igen och att han tar tillbaka sina saker, rånar dig, eller jumpar dig. Så man ska inte bara vinna själv i ett scenario man ska alltid låta mot partnern vinna i ett scenario. Det gör de roligare för alla.

Hur hittade du Unive? Jag har spelar på unive förut och mina kompisar spelar på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka