- Meddelanden
- 737
- Reaction score
- 37
Användarnamn: VIBLE
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/vible12345/
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent
Vad är ditt discord namn? Vible#8113
Vad är ditt födelsedatum? 19 Oktober 2004
Berätta om din karaktär. Tedd kvist.
En man som har mycket bakom sig.
Han är 45 år gammal. och uppföd i skåne.
Tedd mamma är död. Och är begraven på staden kyrkogård. som han är på ibland.
Han pappa lever och bor i Oslo och jobbar.
Han har vari gammal polis chef men han avgick. Han kommer till staden för att bli polis igen. När han avgick jobba han som reporter. Men nu vill han tillbaka till polis.
På Tedd fritid så spelar han Golf och hänger med sina polare och sina barn. Han bryr sig mycket om folk och hur dom mår.
Varför ska just du bli whitelistad? för denna servern är den enda servern som har bra saker på. Och gillar ägaren på servern och det värkar som det är ett spelar bas.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För det jag har hört är att servern har bra spelare. Har varit inne och alla är trevliga.
Hur många timmar har du på FiveM? 1,317 timmar
Hur hittade du Multistaden? Jag hitta servern för typ 7 månader sen. Då låg den på topp listan.
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja jag har varit bannad innan. Sen är jag bannad på Exil. men det va för att lednigne inte tycker om oss för vi hade förmycket saker.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spela på en server innan men inte längre
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/vible12345/
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent
Vad är ditt discord namn? Vible#8113
Vad är ditt födelsedatum? 19 Oktober 2004
Berätta om din karaktär. Tedd kvist.
En man som har mycket bakom sig.
Han är 45 år gammal. och uppföd i skåne.
Tedd mamma är död. Och är begraven på staden kyrkogård. som han är på ibland.
Han pappa lever och bor i Oslo och jobbar.
Han har vari gammal polis chef men han avgick. Han kommer till staden för att bli polis igen. När han avgick jobba han som reporter. Men nu vill han tillbaka till polis.
På Tedd fritid så spelar han Golf och hänger med sina polare och sina barn. Han bryr sig mycket om folk och hur dom mår.
Varför ska just du bli whitelistad? för denna servern är den enda servern som har bra saker på. Och gillar ägaren på servern och det värkar som det är ett spelar bas.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För det jag har hört är att servern har bra spelare. Har varit inne och alla är trevliga.
Hur många timmar har du på FiveM? 1,317 timmar
Hur hittade du Multistaden? Jag hitta servern för typ 7 månader sen. Då låg den på topp listan.
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja jag har varit bannad innan. Sen är jag bannad på Exil. men det va för att lednigne inte tycker om oss för vi hade förmycket saker.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spela på en server innan men inte längre