Accepterad VIBLE | Ansökan till Servervakt [Dippen & Kazzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VIBLE

Aktiv Medlem
Meddelanden
737
Reaction score
37
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Ange ditt födelsedatum 19 Oktober 2004

Vad heter du på discord? Vible#8113

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Kan spela varje dag

Måndag 17:00 till 21:30

Tisdag 15:00 till 21:30

Onsdag 15:30 till 21:30

Torsdag 15:30 till 21:30

Fredag 14:30 till 03:00

Lördag 12:00 till 03:00

Söndag 12:00 till 21:30

Hur länge har du spelat på Multistaden? Har spelat på multi i 6 månader.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle kickat alla som copbitar. Lalla. dv bilar bort billar för ser billar överallt.
Kickat folk som Bryter mot reglerna.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? För jag tycker det är en bra server. det som driver mig att bli Servervakt är att jag ser dagligen att spelare gör regel brott. Tycker det är störigt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Dv bort billar. Kicka folk som gör regel brott. genom att hjälpa att underlätta Staff Teamet. Med att kicka folk Dv bort billar. Få bort Lallade.

Varför ska just du bli servervakt? Är beredd på att ta mycket ansvar. Är typ inne 24/7 inne på servern. Vill även har möjlighet att hjälpa nya spelare.

Varför vill du bli servervakt? Tycker det är tråkigt Med folk som lallar på servern. Vill gärna va med och bidra kicka folk som inte kan regler.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv car /revive /kick id. Kan några. Men kan fler men det är dom jag vet som en SV har

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja 2 gånger har jag vari bannad. Den så snodde jag en bil som 8 åring. Men blev Unband. sen den andra gången va en staff som banna fel.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka