Nekad Vibex69 | Ansökan till Staff [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vibex69

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Theo!

Ditt discordnamn: Vibex#2191

Ange ditt födelsedatum 21 Maj 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska bli staff för att jag är väldigt lungn och trevlig person. Jag vet hur man hjälper och tar hand om alla på bästa sätt. Jag har varit staff mycket förut men denna server känns som den jag skulle passa bäst till. Jag vill bli staff ochså för att jag tycker att alla i detta fantastiska staff team är jätte snälla. Jag vill då kunna bli en del av det och kunna hjälpa alla. Jag ska ochså bli staff för att jag vet hur man hjälper alla på bästa sätt så att alla känner sig trygga och har det roligt när dem spelar. Jag ser att ni har det väldigt mycket att göra, det sitter ju typ alltid människor och väntar på support. Så nu vill jag kunna hjälpa dem lite snabbare och kanske lite bättre än förut.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer kunna spela och hjälpa alla varje dag från 11:00 till 22:00 men kan bli mer men det beror såklart på skolan. Kommer vara så aktiv jag kan vara för att ge alla i Communityt en bättre upplevelse när dem spelar..

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat ganska länge på servern men blev medlem för inte så länge sedan. Spelar på servern jätte mycket men för ungerfär 1 månad sen tog jag en paus. Men nu är jag tillbaka och redo för att ta ansvar och hjälpa alla på servern så att alla kan få den hjälp dem behöver i rätt tid.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff på några andra servrar men lämnat för att dem flesta i staff teame är otrevliga, men i denna server så har jag märkt att typ alla staffs är trevliga och därför kanske jag passar in lite bättre för att jag ochså är trevlig. Jag kan jätte mycket bland staff kommandon samt hur man ska vara mot alla personer. Jag vet hur man hanterar stressiga situationer och hjälper på bästa sätt. Jag tror jag kommer kunna utveckla servern och utvecklas i servern när jag spelar.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag skulle kunna jobba inom vilket område som helst men dem är väl dem jag är bäst inom

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka