Nekad Vibex69 | Ansökan till Servervakt [Deckz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Vibex69

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad heter du på discord? Vibex#2191

Ange ditt födelsedatum 21 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag spelar varje dag ungefär 7 timmar. Kan ju vara mer och ibland mindre men det är ju dem ordinarie tiderna/timmarna jag spelar. När jag inte spelar så är jag i skolan, äter, är med min lillebror eller sover. Hoppas dem här tiderna räcker. Tror jag hinner hjälpa ganska många på denna tid.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har nog varit medlem i typ 2 månader och hittills har denna server varit perfekt. Det är därför jag vill kunna ta hand och hjälpa alla fanatasktiska personer i denna server så att den känner sig trygga och säkra när dem spelar.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/nonti/AppData/Local/Packages/Microsoft.ScreenSketch_8wekyb3d8bbwe/TempState/Sk%C3%A4rmbild%202022-09-24%20210603.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakternas uppgift är att underlätta för Helpers/staffs när det är mycket att göra. Sv ska kunna hjälpa alla när t.ex en staff inte kan. Vi finns här för att underlätta och göra staffsens jobb lite lättare. Dem har mindre perms än en staff men kan fortfarande hjälpa till. Sv ska liksom inte noclipa runt och bara leta efter någon att banna eller kicka, sv ska bara underlätta för staffs så om någon staff säger något ska man göra det.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att kunna hjälpa till. Jag ser själv att det är väldigt många som behöver hjälp hela tiden och det är därför jag vill kunna hjälpa dem. Jag tror jag kommer kunna utvecklas medans jag spelar och göra så att jag kan hjälpa alla mer och utveckla mitt rpande. Jag tycker att dem flesta på denna server är trevliga och snälla så nu vill jag kunna hjälpa alla trevliga och snälla människor.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan ju vara när man använder ett jobb t.ex på fel sätt, så att man själv kanske kännar på det. Abuse är när man t.ex om man är staff då kan man staff abusa. Det är när man använder sina perms på fel sätt, så att man själv kanske vinner alla scenarion eller revvar mm. Jag vet att man inte ska använda sina perms på fel sätt.

Tillbaka