Nekad Vibex | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Vibex

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199163546635

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? Vibex#2191

Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Kalle Bacon, 21 år. När han var liten var hans pappa dum mot honom, Han slog honom, Sa fula saker till honom och Kalle hatade honom. Så han bodde bara hos sin mamma. 2 år senare dog pappan och Kalle var ledsen, Han hade ju inte träffat honom så mycket som han borde. Han tänkte att allt pappan gjorde mot Kalle var Kalles fel. Han kände jätte mycket skuldkänslor. Kalle hade inte jätte många vänner heller så det var tufft för honom. Det enda han vill är att ha sin Pappa tillbaka och kunna skaffa vänner. Han har heller inte ett jobb så han kommer nog skaffa ett. Kalle har alltid varit en snäll kille men andra har inte varit snälla mot honom. Hoppas han kan starta sitt liv på nytt och ta hand om alla.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? I många servrar är människor inte så snälla mot en, men i Unive har jag hört från mina vänner som är i servern säger att den är väldigt bra, där människor är snälla, tar hand om varandra och samarbetar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer försöka utvecklas och ta hand om alla så att alla har en bra spel miljö där alla följer reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid kan vinna alla slag t.ex om polisen tar en så får man ge upp och inte bara rymma.

Hur hittade du Unive? Många av mina vänner spelar i Unive och dem säger att den är väldigt bra, Med människor som följer reglerna och hjälps åt.

Nekad, utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP? & Varför ska just du bli Medlem på Unive? Försök igen om 24 timmar

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Tillbaka