Accepterad Vibbe | Ban överklagan [Dripper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vibbe

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/vorteisvibbe/

Ditt Hex-ID: 110000137386d63

Vad är din discord tagg? MelvinA#5123

Vem var det som bannade dig? Affe

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avständ för: VDM- Affe

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen aning, vad jag tror så är det mellan två olika grejer, första är support abuse och det andra är att han kanske bannade fel person? Eftersom anledningen jag blev bannad hade jag absolut inte gjort, och där är det stora problemet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var många personer inne på servern just då, det hade skett många restarts för att servern inte riktigt kunde hålla det. Så jag gick på torget men världen existerade inte riktigt där utan det var bara en massa grått. Från ingenstans föll jag igenom marken och bröt benen, så då gick jag självklart till sjukhuset. Jag gick upp ditt slött och sakta och tog och hälsade på Dr, Lars. Han fixade då mina ben och då gick jag sedan ut för att forstätta leva livet. Jag valde att ta och hyra en voi som var utanför sjukhuset för att sticka till närmsta garage och hämta ut min MC. Jag körde då voien i ungefär 20 sekunder ner för backen och sedan så blev jag disconnectad. Jag trodde då att den var en till server restart men när jag gick för att logga in igen så stod det att jag blev bannad, ifall jag hade vetat direkt att jag var bannad hade jag självklart klippat vad som hände innan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban. VDM står då för vehicle deathmatch och då så måste man alltså ta och köra över en person medvetet med ett fordon och skadat/dödat dem. Det är just där problemet kommer in i mitt fall, jag åkte en voi som gick 20 km/h och blev bannad för vdm. Det fanns inte en enda snubbe i närheten utav mig utan de närmsta personerna var 100 meter framför mig vid garaget. Därför anser jag då att detta var en false ban då jag verkligen inte var närheten utav någon person, och att bli bannad för vdm när man åker en voi är då väldigt konstig, därför tror jag att det kanske var admin abuse.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min första ban jag fick så var det på multistaden. Då så rånade jag en person utanför bärgaren som en mod som hette diego på discord, han trodde ju då att bärgaren var en greenzone. Det fanns då ingenting i reglerna om att bärgaren var en greenzone så då fick jag ta och snacka med dem och då blev jag unbannad. Min andra ban så hade min gubbe blivit en mexicanare. Jag hade alltså fått en ny ped utan att jag visste om det, jag kunde inte riktigt ändra det och sen blev jag bannad av Micke. Jag gjorde en ban appeal då också och den blev överklagad och jag fick bytt min ped till den vanliga och tillbaka till mitt vanliga utseende.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte riktigt i denna situation, jag hyrde en voi eftersom det är en enkelt sätt att få snabb transportation. Det är även en väldigt liten voi så det känns väldigt ologiskt att kunna döda någon, även mer konstigt att ingen var nära mig när jag åkte voien. Jag har varit förvirrad om varför jag blev bannad i denna situation och jag har snackat med två supports som sa att jag inte gjorde något fel i denna situation men att jag var tvungen att göra en ban överklagan som jag även hade cooldown på, eftersom det bara var några dagar efter min ped ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att vara försiktigare med att åka runt i områden kanske? Jag är inte riktigt säker då jag inte är säker på varför jag blev bannad från första början.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka