Vianor Del-Ägare

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

johannes2000

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Användarnamn: Jeansbulan #7306 (Discord)

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor Del-Ägare

Vad heter du IRL? Johannes

Hur gammal är du? 20

Hur många timmar har du på Fivem? Typ 1000h

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli Del -Ägare på Vianor för att jag tycker att de är ett intersant jobb. Jag har tidigare jobbat där tycker de är ett av dem jobben jag har bäst koll på.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare varit chef på en annan server därför vill jag testa de här också. Jag var anställd där tidigare också.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Roy Eringstam Och har ett stort intresse av bilar, och styling. Roy har bott i stan i ca 2 månader. Mitt stora intresse är bilar och har tidigare jobbar på bilfiman, men vill prova nått nytt därför söker jag detta jobbet. Har bra koll på hur de funkar på denna serven då jag var anställd där tidigare. Ser att de ofta är dåligt med personal på firman och jag som är aktiv på servern skulle förbättra de mycket. Då jag brinner för detta jobbet.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag komme vara inne minst 6 timmar per var dag och mer på helgerna.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej multistaden är den bästa ❤️

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka