Huggepugge123
Icke Medlem
- Meddelanden
- 8
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198012124033/
Ditt Hex-ID: 110000103174b81
Vad är din discord tagg? Mibiggarmyy #5520
Vem var det som bannade dig? Flame
Hur lång tid var din ban? permanent
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? För VDM
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag bröt mot en regel, men jag visste inte om regeln och det var att jag körde på någon som självförsvar med en bil. Men sen såg jag på reglerna att det stog att man inte fick använda bil som ett vapen
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle skjutsa min kompis till körskolan och så hämtade jag upp han och sen kom några grabbar och var dryga och sparkade på min bil och hotade mig med sina gäng
Ditt Hex-ID: 110000103174b81
Vad är din discord tagg? Mibiggarmyy #5520
Vem var det som bannade dig? Flame
Hur lång tid var din ban? permanent
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? För VDM
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag bröt mot en regel, men jag visste inte om regeln och det var att jag körde på någon som självförsvar med en bil. Men sen såg jag på reglerna att det stog att man inte fick använda bil som ett vapen
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle skjutsa min kompis till körskolan och så hämtade jag upp han och sen kom några grabbar och var dryga och sparkade på min bil och hotade mig med sina gäng