Nekad vGripen | Medlem ansökning[L1nuS]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

vGripen

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198300599574/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Grip

Vad är ditt discord namn? Gripen#0002

Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emil Grip och är 19 år. Han är född den 10 mars 2003 kl 10:36 han är en bra person så som ärlig och hjälper till om det behövs med det som han kan. Han är alltid vaken och tramsar inte runt utan följer alla lagarna. Hans intressen är att meka med Fordon på fritiden som han gör just nu eftersom han inte har något jobb inom mekaniker. Han är väldigt smart och kan sina grejer inom fordon och kan laga bilar snabbt och snyggt även fast det är en svår lagad bil och även målat om ett fler tal bilar på en praktik oss ett ställe som målar om bilar och dom tycket att han gjorde ett galant jobb alltid noggrann

Han har bra betyg från gymnasiet och har alltid varit i tid och haft med sig rätt saker till rätt tillfälle. Han har även praktiserat hos Scania verkstad. Han har växt upp i en liten familj bara med sina båda föräldrar och familjen hade inte så mycket pengar, ibland så hade dom ingen mat på bordet pga räckningar och sånt och det har även på verkat hans ekonomi men den börjar stiga och bli bättre eftersom han har flytta ut och bor i en lägenhet, hand bodde i lägenheten i några månader sen flyttat han till staden Unive

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag skulle vilja bli medlem för då kan jag börja jobba med det jag alltid velat jobba med merkonomen eller vianor.
Jag kan även bidra med ganska hög RP men lär mig fortfarande och blir bättre för varje dag

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det som jag kan bidra med är att ta allt så seriöst som det går

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Spela för motpartens vinst innebär att man inte behöver varken vinna eller förlora ett scenario.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar tipsade denna RP server

Tillbaka