Accepterad vFrmda0 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vFrmda0

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199590624332/

Ditt Hex-ID: steam:1100001612d4c4c

Vad är din discord tagg? vfrmdaO

Vem var det som bannade dig? ludde

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ludde valde att banna mig för att jag inte har samma namn på Steam som på Discord. Jag följer dock forumets regler, och det står ingenting om att detta skulle vara ett krav. Philip320 har dessutom själv sagt att ni ska följa de regler som faktiskt står på forumet, inte några oskrivna regler. För övrigt använder jag samma namn på Steam och Discord, men mitt FiveM/Cfx-konto har ett annat namn.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. §§Jag gick in i en djuraffär där vi fick prio. Jag valde att gå in för att se vilka som var där och märkte snabbt vilka "opps" som var på plats. Jag agerade som man skulle kunna göra i verkligheten gick in i butiken och skapade en spänd situation genom att hota lite. Plötsligt, mitt i scenariot, blev jag bannad utan någon förvarning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Här är en förbättrad version av din text:

Jag anser att denna ban var helt felaktig eftersom jag, som sagt, följer forumets regler. Det känns dessutom överdrivet att ge mig en tre dagars ban utan någon förvarning. Det finns alltid bättre sätt att hantera en situation, som att ge en varning först.

Jag kanske är en "röd spelare", men de flesta av mina bans under de senaste tre månaderna har varit felaktiga, förutom en. Om ni tror att jag hittar på, kan ni själva kontrollera att jag blivit unbannad inom ungefär en timme efter nästan varje ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare, och jag har lärt mig av mina misstag varje gång

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som sagt, det fanns inte mycket jag kunde göra åt situationen tidigare. Men nu, efter att ha blivit bannad i tre dagar för att jag inte hade samma namn på FiveM som på steam och discord, kan jag fixa det framöver.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Byter mitt namn på cfx som mitt discord.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka