Accepterad vFrmda0 | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vFrmda0

Medlem
Meddelanden
116
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199590624332/

Ditt Hex-ID: steam:1100001612d4c4c

Vad är din discord tagg? vfrmdaO

Vem var det som bannade dig? bubble

Bild på banmeddelande: i19.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag fattar hur det kan se fel ut från deras perspektiv. Klockan var typ 3 på natten, och jag var rätt trött. Jag och en grabb som jag känner satt och skrev lite i OOC-chatten, och jag bara lallade runt lite. Det var inget seriöst eller illa menat

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. "Alltså, det var inte så mycket egentligen. Jag bara spelade en roll ingame, typ låtsades vara någon annan för att passa in i scenariot som hände. När allt var klart skrev jag i OOC-chatten för att han skulle fatta vem jag är senare, antingen i OOC eller på Discord, eftersom vi är allierade/vänner där. Vi flippade lite och drev bara, inget seriöst eller över gränsen liksom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det här är en felaktig ban. Personen som var inblandad har ju inte ens skickat in något klagomål, och han vet själv att vi bara lallade lite och drev. Det känns som att vissa saker tas för seriöst, och jag tycker att staff borde kunna ta såna här grejer med en nypa salt ibland.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare och även felaktigt bannad flera gånger, och det är klart att man lär sig av alla misstag. Varje situation har varit en erfarenhet, och jag har försökt ta till mig feedback och förbättra mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, självklart hade jag kunnat skippa OOC-snacket helt och istället tagit det med personen på Discord senare. Det hade nog varit ett bättre sätt att hantera situationen, särskilt för att undvika missförstånd eller att det skulle uppfattas fel av någon annan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? 100%

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka