Accepterad Vezza | Medlem ansökning [GormStorm]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vezza

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jim

Vad är ditt discord namn? Vezza

Vad är ditt födelsedatum? 25 April 1999

Berätta om din karaktär. Lasse Johansson växte upp i en trygg familj utanför staden. Lasses föräldrar var både skötsamma och ville att Lasse skulle bli en ordningsam person. Däremot i skolan Lasse gick i träffade han vänner som inte hade några föräldrar att se upp till. De umgicks han med och drogs med i deras kriminella aktiviteter. Lasse har ett intresse för bilar och teknik. Lasse vill alltid ha det senaste och gillar att prova nya bilar. Lasse är en snäll man som vill allas bästa. Däremot är han väldigt girig och kan gå över lagens gränser för att få det han vill ha. Lasses framtidsplaner är att arbeta (eller kanske göra något annat?), och köpa nya bilar och andra prylar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att RPa så gott jag kan och bidra till en trevlig spelupplevelse för allihopa. Hjälpa till ifall folk har problem. Rapportera felaktigheter och se till att det blir kul för allihopa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver vara den som kommer starkast ur ett RP. Utan att motparten också får glädje ur ett RP scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Finns en hel del, de jag kan tycka är viktigast är VDM - att använda ett fordon utan RP för att skada/döda , RDM - att skada/döda utan RP, och sunt förnuft.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat Arma 3 - Altis Life förut

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har inget mer att tillägga.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka