Accepterad Vexyyy | Medlem ansökning [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vexyyy

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilmer

Vad är ditt discord namn? zoeyselling

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 1999

Berätta om din karaktär. Ben Dover är en person som har levt ett händelserikt liv med många upp- och nedgångar. Han växte upp i en liten stad där han tidigt lärde sig att klara sig själv. Hans föräldrar drev en liten mekanisk verkstad, och det var där Ben utvecklade sitt intresse och skicklighet för att fixa och meka med bilar. Efter att ha avslutat gymnasiet bestämde han sig för att lämna den lilla staden för att söka lyckan i den stora staden.
Ben är en karismatisk och självsäker person. Han har en naturlig förmåga att få människor att känna sig bekväma och litar på honom. Trots att han ibland kan verka lite kaxig har han ett gott hjärta och ställer alltid upp för sina vänner. Han är envis och ger aldrig upp, även när han ställs inför svåra utmaningar. Hans livsmotto är "Ge aldrig upp, och du kommer alltid att hitta en väg framåt".
Ben har en bakgrund som mekaniker, vilket gör honom mycket skicklig på att fixa och anpassa fordon. Han har även arbetat som bouncer på nattklubbar, vilket har gett honom en god förståelse för säkerhet och självförsvar. Hans erfarenheter från dessa jobb har gjort honom till en mångsidig och pålitlig individ, oavsett om han behöver reparera en bil snabbt eller hantera en svår situation.
Ben är lojal mot sina vänner och har en liten men nära krets av människor han litar på. Han har tidigare haft ett förhållande som slutade på ett komplicerat sätt, vilket har gjort honom något försiktig när det gäller kärlek och nära relationer. Men han är alltid öppen för att skapa nya band och hjälpa dem som förtjänar det.
Bens största dröm är att öppna sin egen verkstad och bli en av de mest respekterade mekanikerna i staden. Han strävar efter att bygga en trygg framtid och en stabil inkomstkälla så att han kan leva bekvämt och kanske en dag starta en egen familj. Hans mål är att ständigt förbättra sina färdigheter och att aldrig sluta utvecklas, både professionellt och personligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Aktiv Närvaro: Jag kan vara en aktiv och pålitlig spelare som regelbundet deltar i serverns aktiviteter och evenemang.
Initiativtagande: Jag kan skapa och delta i olika RP-scenarier, vilket bidrar till att hålla servern levande och dynamisk.
Kreativitet och Innovation:
Jag kan hjälpa till att utveckla nya storylines och RP-situationer som engagerar och involverar andra spelare.
Organisera Event: Jag kan organisera RP-evenemang och tävlingar som ger variation och spänning till serverns dagliga aktiviteter.
Support och Gemenskap:
Jag kan hjälpa nya spelare att komma in i spelet, förstå reglerna och integreras i gemenskapen.
Mediation och Konfliktlösning: Jag kan bidra till att lösa konflikter och främja en positiv och inkluderande atmosfär på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett rollspelsscenario innebär att du som spelare fokuserar på att skapa en engagerande och intressant berättelse genom att samarbeta med dina medspelare, snarare än att bara försöka "vinna" eller få din karaktär att alltid gå segrande ur varje situation.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes, har spelet på servern innan så kan reglerna!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, spelat på flertal servers

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det är bra så

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka