Nekad Vexys | Ansökan till Servervakt [Tropical]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vexys

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Aron merkel

Vad heter du på discord? vexys#7645

Ange ditt födelsedatum 30 September 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. jag går upp, cirka 06:50 käkar frulle. Sticker till skolan vid 07:40 - Till 14-15 tiden ungefär sen drar jag hem och spelar om jag ej har träning! Sen på kvällen spelar jag till typ 22:00+ på vardagar på helgen så kan det variera!

Så kan spela 4-8 timmar varje dag beroende på dag :)

Hur länge har du varit medlem på Unive? Blev medlem idag men har varit medlem innan men slutate spela! Men nu är jag här igen!

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) inga gånger https://cdn.discordapp.com/attachments/1115325349950140519/1115379277093941370/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har uppgiften att ta hand om lite mindre uppdrag än staffas men dom ska ej åka runt och leta efter problem och dom ska underlätta för staffs. så om det till exempel kommer en person som gör små problem som att till exempel lallar så ska man först testa kicka men om hen fortsätter när hen kommer in så kan man ge personen en ban. men servervakter kan även dva bilar och ressa folk men ressen kan såklart bli abuse om man använder de på fel sätt. men tillbaks till att dva bilar så kan man under lätta både lag och rpn.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag har en bra rp nivå så att jag kan visa hur rp ska se ut för såna som bara förstör så att dom kan lära sig. Sedan skulle jag också kunna banna/kicka såna som bara är inne på servern för att förstöra om dom begår något regelbrott. Sen har jag också varit servervakt på flera andra servrar så har erfarenhet. När jag varit servervakt innan så kanske det är någon ickemedlem som kanske inte förstår hur rp ska se ut och då har jag förklarat det för dom. Men om dem fortfarande inte uppfattar det jag skriver till dom utan dom gör samma regelbrott igen så kickar jag dom så att dom förstår att dom ska förbättra det.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption inom området servervakt innebär att man använder sina scripts för sin egna vinning. Tex ge sig själv eller andra fördelar som att revva i skott scenarion och liknande. Det kan också vara att man bannar folk utan anledning bra för att det är kul. Det kan också vara att man använder ett script för att se genom väggar i skott scenarion. Om någon gömmer sig så ser man ju dem genom väggarna och det är absolut inte okej. Om man håller på såhär så försämrar man spelupplevelsen för alla andra och det kan påverka servern negativt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka