VEXO2012 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

VEXO2012

Medlem
Servervakt
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? dennis

Ditt discordnamn: real.vex59

Ange ditt födelsedatum 7 Augusti 2012

Varför ska just du bli staff? Jag har sett mycket lall på det senaste när jag har rpa kriminella rp är inte bra tycker jag. De skjuter som fan när de ser när de ser en person exempelvis Gs och jag vill att det ska bli mer roligare för båda parterna polis och kriminella rpn

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det är viktigt att vara professionell att svara med hela svaret och inte lalla Det är viktigt att vara professionell
jag tyker krim har blivet mindre bra på de senaste och jag är aktiv hela tiden ig

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag ska problemet som du nämnde ovan? försöka jobba så effektivt som möjligt fast ändå med kvalitet och inte ta varandras reports och vara seriösa lösa problemet som du nämnde ovan? försöka jobba så effektivt som möjligt fast ändå med kvalitet och inte ta varandras specoch vara seriösa och ta support

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är viktigt att vara professionell att svara med hela svaret och inte lalla Det är viktigt att vara professionell Och vara mogen

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Onsdag: 14:45 till 21:56
tordsdagar 12:30: till 22:00
Fredag: 13:00 till 23:40
Lördag: 10:00- -04:00
Söndag: 14:00 21:00

Hur länge har du spelat på Unive? jag kom nys tilbacka kört 2024 nu typ 3 dgar

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja de har jag

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej tack!

Tillbaka